Tillykke til vinderne af Stilladsreklame Award 2004

Da City Reklame A/S og Coca-Cola inviterede landets kreative til at deltage i Danmarks første Stilladsreklame Award, lød det kreative brief kort og godt:

“Skab en stilladsreklame der, med fokus på Coca-Cola, kan begejstre, overraske og skabe opmærksomhed om Coca-Cola’s engagement ved EURO 2004 i Portugal”.

Et højt kreativt niveau kendetegnede de mere end 60 indsendte forslag, der havde fundet vej til dommerbordet, men én af løsningerne skilte sig fuldstændig ud. Den behøvede nemlig hverken at vise fodboldspillere, grøn-svær eller læderbolde for at matematikken kunne gå op.
Man tager simpelthen en tom Coca-Cola kasse, stiller den på højkant, opdager at den til forveksling ligner et fodboldmål komplet med net og stolper. Og så placerer man en Coca-Cola flaske der, hvor alle vil se bolden: I treeren!

City Reklame A/S ønsker Michael Nyrop-Larsen og Heinrich Vejlgaard tillykke med sejren og turen til EM i Portugal. - Flot scoret!

En stor tak går også til alle andre deltagere i konkurrencen. - Tak for alle de gode forslag. Vi håber, at vi ses igen til Stilladsreklame Award 2005.